Personality Disorder Test Results
Paranoid |||||||||||||| 58%
Schizoid |||||||||||| 42%
Schizotypal |||||||||||||| 58%
Antisocial |||||||||||||||||| 78%
Borderline |||| 18%
Histrionic |||||||||||||||| 62%
Narcissistic |||||||||||||||| 62%
Avoidant |||||||||||||| 58%
Dependent |||| 18%
Obsessive-Compulsive |||||| 26%
Take Free Personality Disorder Test
personality tests by similarminds.com

Sunday, February 18, 2007

Fara prezentari, salutari si alte introduceri


Azi ese intampla pt a nu stiu a cata oara sa ascult o melodie de xspe ori. E ciudat,chestia asta mi se intampla doar noaptea. Parca intru intr-un cerc vicios: insomnie si nevoia organica de muzica. Ar fi frumos sa visez. Cine stie? De obicei am mii de piese in playlist, ascult alandala, ghiveci de genuri etc. De aia nu as putea sa recomand cuiva o selectie. Sigur nu as avea nici un succes. Muzica pe care o ascult tine f mult de dispozitia pe care o am. De altfel e si penibil sa ii propui cuiva o lista de 4000 de piese :) . Cel mai mult la piesa asta imi place e ca e in franceza . Nu e un obicei sa ascult muzica frantuzeasca, dar cand gasesc o piesa interesanta ,in alta limba, ma cucereste mult mai repede..sau cel putin asa mi se pare ... Gata: recunosc..am ascultat piesa si cat am scris la blogu asta...pana maine imi trece chefu de melodie:P ...as putea sa spun, asemeni cantecului(pe care si acum il ascult) ca muzica e alcoolul sufletului meu..

No comments: