Personality Disorder Test Results
Paranoid |||||||||||||| 58%
Schizoid |||||||||||| 42%
Schizotypal |||||||||||||| 58%
Antisocial |||||||||||||||||| 78%
Borderline |||| 18%
Histrionic |||||||||||||||| 62%
Narcissistic |||||||||||||||| 62%
Avoidant |||||||||||||| 58%
Dependent |||| 18%
Obsessive-Compulsive |||||| 26%
Take Free Personality Disorder Test
personality tests by similarminds.com

Monday, February 26, 2007

O privire superficiala asupra fenomenului Gay-3



Eh..fii mosului..A fost odata ca niciodata o parada de homosexuali numita Gay Pride Romania...era pe cand comunitarul de azi se juca cu codita lui de catel in tarna...spun isvoadele istorice ca era 2006. Mie nu imi place sa ma uit la filme, reality showuri de cacao. Daca emisiunea Surprize surprize e regizata, daca varianta romaneasca a lu “Cheaters” e gandita mai ceva ca o telenovela , Marsul Gay era ceva natural si spontan. Am incercat sa promovez cat mai mult aceasta parada..am vorbit cu multe colege si prieteni sa veni sa-i vedem in toata libertatea lor. Dar sa nu o mai lalai...M-am trezit singur in ziua in care trebuia sa mergem, asa ca mi-am luat prietena de bratz si ne-am indreptat spre locul in care stiam ca trebuia sa se stranga gayii. Din pacate eu stiam ca e langa Piata Muncii..si am fost nevoiti sa mai mergem vreo 2 statii pe jos. In fine, am zarit aglomeratia si am incercat sa ne apropiem. Aaaa...p drum am intalnit cateva masini in care erau niste gay cu masti colorate pe fata..care nu s-au alaturat totusi coloanei. Treptat jandarmii ne-a impins la o distanta prea mare pentru a vedea ce fac si ce zic manifestantii ..asa ca am traversat si am trecut pe trotuarul plin de curiosi..erau multi ziaristi care se catarau pe gardulete sa imortalizeze cat mai bine momentul. Singura chestie nasoala era ca jandarmii erau calare si unii aveau si caini lup..nu puteai sa te apropii prea mult de sosea..La un moment dat a aparut un scandal cand un nene cu o tanti la brat au vrut sa se alature baietilor veseli si un jandarm a incercat sa ii indeparteze. Pe masura ce coloana inainta am inteles ca de la balcoane diverse persoane au aruncat cu oua, monede sau alte chestii.. Eu eram in apropierea unui batranel, singurul care venise cat de cat pregatit..avea o portavoce prin care striga “ Maresalul de traia/ Poponarii impusca” ..atmosfera era destinsa, majoritatea trecatorilor din zona il aprobau si il incurajau. Mosnegutu era imbracat intr-o camasa verde parca...mai tarziu am inteles ca fusese inchis pe vremea comunistilor. Stiu ca le reprosa jandarmilor ca iau prea mult apararea gaylor..ca de fapt noi ii platim(nu gayii)> Gayii ripostau cu fluierele alea a lor..mai aplaudau din cand in cand..Cand am ajuns spre final, in Piata Constitutiei am remarcat ca ma apropiasem foarte tare de niste militanti din Noua Dreapta.. Astia voiau cu orice pretz macar o blanitza de homosexual drept trofeu. Vedeam cum se imping in jandarmi si cum voiau sa rupa randurile barajului..si la un moment dat cred ca au si reusit..era un fel de gramada ca la rugby. Erau niste baietoi zdraveni astia de la ND..nu gluma.ei.. Erau si niste neonazi pe acolo...tin minte un tip mic de inaltime, ras in cap si imbracat intr-un fel de uniforma cum cu salutul nazist canta “Auuuuuschwitz- Bierkenauuu.Tra-la-la-la-la..si alte versuri in limba germana.Pe masura ce ne oprisem, coloana din spate continua sa se impinga in noi..asa ca la un moment dat m-am trezit inconjurat de alte persoane..Noua companie era formata din Batranelu cu portavocea, vreo 3 chivute din alea superbisericoase(pe la 60 de ani—imbracate in negru si cu paru impletit ciudat. Aveau un aer ponosit si miroseau urat..Blah..tin minte ca prietena mea voia sa plecam din mijlocul lor..chiar putea desi eram in aer liber..Ei..babaciunile astea faecau cea mai mare galagie din zona. La un moment dat a venit un tanar barbos, care nush de ce, mi se parea ca are un aer de sectant,,,era ceva ciudat la el.. Asta s-a dus la mosu cu portavocea si i-a cerut-o un moment sa zica ceva: Pe cuvant..singurul lucru pe care il repeta pe un ton lamentativo-plangacios si intr-un fel zbierat : RUUUUUUUUUSINEEEEEEEE POPORULUI ROMAN CA A PERMIS ASA CEVA!!!! RUUUUUUSIIIIIIIIIINE POPORULUI ROMAN..ei..dupa vreo doua scandari de genu’, eu si cu un nene mai negricios de langa mine am inceput sa ii spunem de la obraz sa inceteze..De ce draq sa imi fie rusine ?? Asta e legea in lumea in care urma sa intram, nu e vina noastra..Mi s parea ca nu avem de ce sa ne fie rusine..Dar credeti ca s-a oprit nebunu ala?? Nici portavocea nu voia sa o lese din mana..RUUSSIIIIIIIIIIIIIIINE POPORULUI ROMAN!! Pana la urma ia smuls mosu portavocea si a continuat cantecelul(poate ar fi meritat sa fie imnul paradei)..MAresalul de traia—Poponarii(uneori folosea singularul) impusca! Sincer nu am vazut nici un act de violenta..Stiu ca au fost dar nu am vazut..dupa ce s-au rupt randurile m-am dus in parcul din fata Casei Poporului unde erau niste tipi rasi in cap si trasi bine la fiare.. Erau nemultumiti ca nu apucasera sa faca putina dreptate..si cum stateam acolo langa gard am vazut ca niste gay se uitau cu ura la mine. Anyway,,am mai mers unde erau niste studenti la teologie care aveau niste foi pe car desenasera niste cruci si alte chestii pe care nu le-am retinut.. Astia stateau pe pod si nu spuneau nimic. Concluzii finale: probabil ca mirosea mai bine intre gay decat in mijlocul societatii civile, majoritatea gaylor de acolo nu pareau sa fie romani, iar romanii purtau masti si peruci probabil. Eu unu m-am distrat( prietena nu prea, ca e mai mica de inaltime si nu a putut sa vada prea multe chestii) PS: daca te uitai cu atentie puteai sa recunosti fete de oameni ingrijorati...unora chiar li se citea teama pe fata...cred ca erau multi gay in disguise..Nu stiu ce se astepau astia sa se intample.. sa degenereze intalnirea intr-un pupat Piata Independentei?..mai tarziu am aflat ca a fost o petrecere in barul ala..Red Hearts..de se uita lumea pe geam cum dantuiau curajosii zilei. Poza care o anexez a fost facuta cu mobilu’..stiu ca nu e extraordinara dar..e o marturie a unor vremuri din vechime

4 comments:

Anonymous said...

pfff...chiar ca a fost superficiala...
shi stai linistit ca nu am de gand sa iti tin prelegeri despre cum e sa fii gay, sa ai sent fatza de o pers ca si tine, sa fii acuzat si aratat cu degetul pe strada sau ironizat de oameni...
mie mi s-a parut chiar un gest foarte curajos din partea lor sa faca asta..adica shtiau riscurile la care s-au supus pentru a face aceasta demonstratie...bv lor...

oricum in 50, 100 de ani...va deveni totul "legal"...nu va mai fi privit cu dezgust sau ura...libertatea va urla cu toata fiinta ei, intr-o goliciune ce deja nu va mai fi tabuu

pentru ca deja generatia mea ( sa zicem) a inceput sa puna punctul pe I si sa se manifeste in toate modurile posibile ceea ce mi se pare un lucru extrem de frumos...cuz love has no gender, age, religion, etc...

si m-as simti chiar mandra daca oamenii s-ar iubi mai mult un pik, daca s-ar tine in brate mai mult, daca si-ar uni mainile intr-o atingere suava continua(indif de sex)...dar se pare ca acum inca mai este la moda tampenia cu " ahhh..eshti macho doar daca nu arati ce simti, nu plangi cand te doare, ci dai cu pumnul...nu creezi ca sa te eliberezi, ci distrugi....nu arati faptul ca eshti uman si ai complexe, regrete, ci faci mijto de defectele altora".... asta este o mentalitate de turma..ce,din pacate, este invatata de catre copii inca de mici " nu mai plange..eshti baiat...e rusine"; "nu mai sta singur sa desenezi...du-te sa te joci cu prietenii tai fotbal- prieteni care se bat, se injura..."; "nu mai citi,maica, atata....dauneaza ochilor...asta e treaba de femei...tu iesi cu baietii la o bere"

m rog...acum shtiu ca poate exagerez si eu, dar asta este mentalitatea in general...si ma oftica...

pentru ca persoanele cu orientare sexuala diferita sunt sentimentale, romantice,culte,pasionale,iubitoare de frumos, creatoare de arta...

de ce sentimentale? pentru ca au curajul sa arate exact ce simt;

de ce romantice? pentru ca shtiu ce inseamna sa NU ai...si atunci cand au il pretuiesc cu toata fiinta;

de ce culte? pentru ca trebuie sa fii cel putin ff citit si destept pentru a-ti da seama ca poate,din contra, e normal sa fii gay, iar lumea e cu susul in jos....pentru a-ti da seama ca cel mai bine e sa fii tu fara sa iti pese...pentru a-ti da seama ca daca eshti homofob nu eshti "cul", din contra, eshti un "tzaran" care nu are altceva mai bun de facut decat sa ii urasca, bata,injure,umileasca..pe cei care nu sunt ca el...pentru ca poti spune nu normalitaii si poti accepta faptul ca eshti doar altfel, fara sa te mai ascunzi de tine insuti..

de ce iubitoare de frumos si creatoare de arta? pentru ca, o data cu exprimarea libera a dragostei,a sentimentelor frumoase, dar si o data cu a invata ce inseamna sa fii umilit, batut,lovit, urat pentru ca eshti tu insuti, vine si o perceptie superioara asupra vietii, asupra fenomenelor, care te ajuta sa te exprimi normal,in viziunea ta, dar in arta in viziunea celor din jur...

si acum ca sa demonstrez un pic asea....ce inseamna sa fii excentric si sa nu iti pese..la un moment dat devine chiar amuzant, dar de fapt este atat de tragic...(here i go :p) ...am pe ghiozdan un fel de steag cu binecunoscutul curcubeu (sigla pers homosexuale)si scris mare cu marker negru : I SUPPORT GAY RIGHTS ( si inca alte cateva cuvinte de genul asta)....ma uit in autobuz cum oamenii isi fixeaza privirea asupra mea; imi analizeaza stilul vestimentar cu un zambet pe fatza ( de multe ori din cauza ca par a fi : "pom de craciun") ori cu o moaca dezaprobatoare, dar...de fiecare data cand isi coboara privirea asupra gentii, li se intipareste pe faza un dezgust total, o ura le infierbanta creierul, isi ridica rapid ochii sa ma tzintuiasca cu ochii lor mici si rai ce parca m-ar omori pt asta, m-ar scupia,m-ar bate..la inceput m-a durut sa fiu privita ca un jeg uman, dar pe parcurs ce toti au avut reactia asta, mi-am dat seama de ceea ce inseamna sa fii om...nu ins sa fii straight, ci sa nu judeci, sa incerci sa intelegi....nimeni nu e om,de fapt..suntem doar niste fiare barbare...si mai suntem si mandrii de asta...

iar acum de fiecare data cand mai primesc o privire dezgustata, raspund sfidator, victorios...DA! SI? TOT ACELASI SANGE IMI CURGE PRIN VENE... asta m-a tinut in viata pana akum, asta ma motiveaza, ma ajuta sa arat lumii cine sunt....( asta fiind atitudinea oamenilor fatza de situatie)

o singura data..am primt un zambet de la cineva dupa ce a citit mesajul...o steluta mica i-a licarit in ochi si a aprobat usor din cap...a fost cea mai mare satisfactie pe care as fi putut sa o primesc vreodata...am stiut ca am facut o dif pt acel om, ca a insemnat ceva pentru el.,.,.ca i-a adus un zambet si o speranta....

si de-aia nu ma voi opri aici...

:P pun pe blog, fac campanii pro-gay, dezbat acest subiect cu cat mai mukte pers...pentru a aschimba ceva...

si da! sunt mandra de prietena mea! sunt mandra ca pot sa o strang la piept, ca pot sa ii simt mainile tinandu-le strans pe ale mele, ca pot sa ii simt trupul fierbinte tremurand usor de fiecare data cand o ating, ca pot sa ii simt parfumul pe gatul meu, buzele ei dulci presandu-le incet pe ale mele! sunt mandra ca pot sa fac toate acestea in public! sunt mandra sa primesc poezii, poze si melodii cu dedicatie de la ea..ca pot sa primesc si ca pot sa dau neconditionat! si da! sunt mandra sa spun ca o iubesc!

ehem...m-am cam abatut de la subiect :))) scz..mereu o iau razna:)))...wow ce comm lung am scris..nici nu mi-am dat seama...si nici macar 1% din cat vroiam sa zic nu am zis...

(deci, in concluzie,)va urma .. =)))))

Criticul de Film said...

se pare ca esti un tip cu identitate sexuala "normala" citit de foarte multi poponari, mai nou si de fete. funny.

Anonymous said...

Deci fata asta posteaza pe blogurile altora.Si apoi mai e ci ce zice, dar despre asta...jesus! ce este aia "si-ar uni mainile intr-o atingere suava continua". cine vrea asta? Sa fugim!

anonimu' said...

funny robert!!.. trebuie apreciata incercarea de a se exprima "laconic". Eu unu ma bucur sa vad ca lumea are ce comenta :D