Personality Disorder Test Results
Paranoid |||||||||||||| 58%
Schizoid |||||||||||| 42%
Schizotypal |||||||||||||| 58%
Antisocial |||||||||||||||||| 78%
Borderline |||| 18%
Histrionic |||||||||||||||| 62%
Narcissistic |||||||||||||||| 62%
Avoidant |||||||||||||| 58%
Dependent |||| 18%
Obsessive-Compulsive |||||| 26%
Take Free Personality Disorder Test
personality tests by similarminds.com

Monday, March 26, 2007

2 intrebari


1. ce sampon folositi de obicei?(si de ce, daca sunteti fete ;P )
2. ce marca de hartie igienica folositi?
Lista ar putea continua cu pasta de dinti, apa de gura, spuma de ras etc...

1. eu unu am incercat foarte multe variante, pana am am ramas la varianta Petrole hahn
2. ei.. ultima achizitie de ieri e o hartie minune :P. Unii prefera varianta "glass-papier", altii hartia roz "no name" din piata. Buzunarele bugetare cumpara hartia " Randunica" sau "Nr1" din Carrefour, bogatasii folosesc Zewasoft soft 4 strat. Unii nostalgici folosesc ziarul preferat/Compact( ca e gratis) . Unii s-ar sterge cu anumite pagini de pe bloguri. Dar sa revenim la hartia noastra. Am gasit la oferta hartie parfumata si decorata :) . De ce trebuie sa aibe stilizate niste flori? Poate sa incerci sa colorezi petalele cu rosu, galben sau maro. Oricum eu i-am inchis gura prietenei care imi tot reproseaza ca nu ii aduc flori.( Nu imi place sa vad cum se vestejeste vegetala aia in vas+ ca tre sa ii schimbi apa) De altfel tot celuloza e si hartia. Asa ca va recomand sa daruiti cate un buchet de suluri la ocazii aniversare. De ce e parfumata, e de discutat. In fond te speli pe labe dupa ce te stergi la dos si sapunul respectiv miroase a ceva. O domnisoara, dupa ce intinde laboiu sa ii fie pupat poate sa ii raspunda cu gingasie unui cavaler care o gratuleaza" as draga, nu e Coco Chanel, e hartia igienica!!"

5 comments:

Andrei Crăiţoiu said...

1.Sampon de urzica ,este mai ieftin dar este cel mai bun.Mentine firul de par mai aspru si dupa el nu faci niciodata matreata(la fete se mai vede cateodata cazuta pe pantofi...)
2.Nr.1,este mai ieftina si eu am trei iesiri garantate,consum intr-o frenezie.
3.Pasta de dinti Colgate Whitening,putin cam scumpa dar foarte buna,mentine dintii stralucitori,pot spune fosforescenti(gagica in pat,intuneric bezna(ne-a luat lumina Electrica si nu avem lumanari in casa),eu vin de la buda,deschid gura si zic:
-Unde esti?La care ea imi spune sa mai fac trei pasi la dreapta si apoi pot sa sar in ea,pardon in pat.
-De unde sti?
-Ti-am vazut dintii.
Vedeti din cauza asta folosesc Colgate,nu ca bulangiul ala care-si simtea gingiile iritate...
4.Apa de gura:nu.Folosesc guma ca este buna si de astupat gaurile din pupitru.
5.Spuma de ras:da,dar nu imi cumpar niciodata,folosesc din ce primesc la ziua mea si de Craciun.Toate marcile existente in comert.
Dupa cum vedeti am raspuns la mai multe intrebari.Oricum faza cu hartia igenica parfumata este buna.Gagica se sterge la cacaciosul sau la bese,te intalnesti cu ea,dai sa pupi manuta si te opresti spunand:
-Draga ,asta nu este parfumul "Chanel" care ti l-am cumparat,asta este altul.
-Care draga?
- "Le cur",draga.

anonimu' said...

cu samponul de urzica, pica parul fara frica!

Cu hartia Nr 1 nu numai ca te stergi de fecale, dar cu ocazia asta te si epilezi in zona respectiva


Daca tot are efectul asta fosforescent asupra danturii, poate, inainte sa sari in /pe langa prietena sau in pat poti sa o rogi sa deschida si ea gura. ar fi un reper si pentru tine

Andrei Crăiţoiu said...

Corect,buna gandire.Merci,pe viitor asa am sa fac.Sa traiesti,omule !

anonimu' said...

Iti multumesc andrei pentru raspuns(uri). Celorlalti, care nu se spala pe cap(se dau doar cu gel de par) si se sterg la fund cu pietris le doresc sanatate :)

Anonymous said...

In locul hartiei,eu prefer brusturii si cocenii de porumb, ca provin de la tara si simt nevoia comuniunii cu natura.
Sunt un consumator fidel al unei singure paste de lustruit teslele inca de pe vremea cand numai pe asta o gaseai. Pasta de dinti Cristal face dintii ca de cal. spalandu-va zi de zi, veti manca doar in gingii.
Sa citim bine!