Personality Disorder Test Results
Paranoid |||||||||||||| 58%
Schizoid |||||||||||| 42%
Schizotypal |||||||||||||| 58%
Antisocial |||||||||||||||||| 78%
Borderline |||| 18%
Histrionic |||||||||||||||| 62%
Narcissistic |||||||||||||||| 62%
Avoidant |||||||||||||| 58%
Dependent |||| 18%
Obsessive-Compulsive |||||| 26%
Take Free Personality Disorder Test
personality tests by similarminds.com

Monday, March 5, 2007

Sectantii si nu numai

Azi, mergand cu metroul vad in vagon ca un mosneag discuta cu 2 elderi din aia.. Din discutia lor am inteles ca cei doi erau mormoni. Stiti uniforma..costum negru cu dungulite, parul geluit, barbieriti.. Genul care au mantuirea in diplomat. Eventual iti incarca cartela sau cardul cu indulgente. Discutia ii luase pe nepregatite pe acesti adevarati miei ai credintei, astfel incat nu realizasera ca stateau pe scaun si niste babe cifotice stateau cracanate in fata lor. Oricum mosu' nostru ii domina psihologic, desi parea un om simplu "dupa vorba, dupa port". Nush ce discutasera inainte, dar cand am ajuns langa ei, mosul i-a intrebat cine sunt cei mai mari teroristi din istorie. La nedumerirea lor(unul baiguia ceva de Iisus) le-a raspuns ca americanii--cu trimitere la Hiroshima si Nagasaki. Unul mai blond si spalacit(moaca tipica de yankeu de pe langa lacul Utah) a preferat sa se ridice de pe scaun si sa rezeme usa. Alalt a zis ca el e neamt, desi la cat de brunet era parea mai mult turc.(deh, sunt milioane de turci in Ghermania). Ei..sa scurtez..la plecare "neamtul" a zis cu un ranjet porcin " sa traiti bine!"iar tovarasul lui radea si el.. Instantaneu, mi-a venit in minte sa le raspund cu un citat de asemenea basescian..care e chiar in limba lor materna " Go, Zara!"..dar a fost prea tarziu.(imi cer scuze daca se simte careva jignit, m-am gandit de 2 ori inainte sa postez replica virtuala)
Portret robot de homofila:-da, e vorba despre o colega de facultate
1. grasa(nu gluma), se imbraca intr-un tricou soios(ala il poarta apoape zilnic, de cel putin juma de an) peste care pune cate o bluza lalaie. Se imbraca de regula in negru/alte culori apropiate totusi ca incaltaminte(vara-iarna) tenisi in toate culorile -roz cu dungi verzi, portocalii..etc

2. pute..(rau-rau)..noroc ca vine foarte rar.
3. e o putoare care nu isi misca suncile decat daca e obligata. La examene ne face grupa de tot rahatul( e muci, si nici nu gandeste) in schimb subiectul ei de discutie preferat( de fapt unicul) e viata vedetelor(angelina jolie, brad pitt..si alti actori) si desigur gayii. Azi a incercat sa ma albeasca cu gayiul ala cu par roz de a aparut in Compact( din telenovela aia mexicana RBD). Cred ca multe disperate au fost nevoite sa isi boteze altfel degetul mijlociu(mediusul). Dupa aia s-a lansat intr-o serie de explicatii privind blogul nush caror gay, dintre care unu e celebru si are parul "rosu?" ca alt gay a scris nu stiu ce post de bun venit in comunitate.. etc.
4. as fi spus ca poate e lesbiana, dar stiam ca astea se ingrijesc. Langa colega-mea nu ar sta nici macar un maidanez orb, si fara coada( oricum i-ar cadea de la miros). Nici o extremitate nu sta in sus langa un asa specimen

11 comments:

Markus said...

mie mi-ar intepeni nasul.

ing said...

Ei , ce sa zic, draga anonimu', macar ai sters topicul ala cu homoscepticismul, ceea ce mi se pare de apreciat. Totusi, nici simpatia, nici antipatia pentru categorii largi de oameni nu mi se pare laudabila. Colega ta ar putea fi foarte bine si zoofila, mai degraba se va gasi un bou care sa-si faca veaacul langa ea, decat un homosexual. Si daca mai are si norocul sa aibe nasul infundat, treaba e ca si rezolvata.
Una peste alta, ai simtul umorului, trebuie sa recunosc

anonimu' said...

Ma bucur ca ti-am devenit drag, totusi postul ala cu homoscepticismul nu l-am sters. Stiu tehnica..am citit comentariu tau si al lui gayro(inainte sa imi reamintesti de el). De ce nu v-am raspuns? Mister :)
PS: greu cu boul ala. Ce nas infundat? Anosmia e obligatorie

Anonymous said...

:| Imi pare rau sa ti-o zic, dar la faza asta ai fost chiar nesimtit. Adica indiferent de cine ar fi tipa aia si cum s-ar comporta sau imbraca.etc etc...tu te-ai coborat mai jos decat nivelul ei pt ca ai stat sa o critici

Dak erai baiat finutz ai fi ignorat sau ai fi incercat ceva mai subtil ;)

Criticul de Film said...

"in felul asta nu o sa te satisfaca nimeni niciodata" e destul de subtil?

anonimu' said...

Doamne Silverghost!! Tu chiar crezi ce spui. Indiferent cine ar fi tipa, eu as critica nesimtirea si lipsa de igiena elementara. M-am ferit sa dau detalii privind gradul ei de retard psihic pentru ca nu are rost sa ma enervez. Ai o obsesie cu coboratul asta. Sa imi leg un bolovan de gat si sa ma arunc in Groapa Marianelor si tot nu pot ajunge mai jos de nivelul ei. Nu ai cum sa ignori creatura respectiva iar singurul lucru mai subtil la care m-am gandit e sa arunc o galeata de apa peste ea.

Anonymous said...

Mai eu te inteleg pe tine ca eshti misogin..dar de la asta si pana a denigra in halul asta o persoana,indiferent de cine ar fi ea...

Eu insa nu pot sa concep cum iti strici tu vremea, posturile si rabdarea cu asas ceva....ignoranta este cea mai buna arma...

De ce te-ar interesa o astfel de persoana care nu iti ajunge nici macar la degetul tau mic?

Crezi k eu nu am dat peste astfel de specimene? Ba da....dar pur si simplu nu mi-am irosti creierul pe..."defectele" lor :)

anonimu' said...

.ignorantza e cea mai de cacat chestie din lume, la care nici nu pot sa ma gandesc ca alternativa. Crezi ca ma intereseaza? Poate in entuziasmul ei citeste si acest blog(am zis doar ca e homofila) si poate are vreo revelatie> Nu denigrez pe nimeni, cata vreme nu dau nume si adrese

Anonymous said...

Te denigrezi pe tine insuti scriind despre asta....

Iar dak crezi k faci o fapta buna, nu faci! Dak chiar ai fi vrut sa o schimbi, i-ai fi zis in fatza, dand dovada de curaj si de diplomatie.

Daca tot iti pasa..macar sa iti pese constructiv, nu distructiv

ing said...

Zau asa, Silverghost, si eu cred ca exagerezi.Mi se pare ca anonimu' are dreptate de data asta, se vede treaba ca situatia in care te-ai aflat tu era la mare distanta de sursa duhorilor. Uneori e de nesuportat o asemenea situatie si nu e foarte simplu sa recomanzi unei "doamne" sa faca un dus, din dorinta de a lua atitudine la modul "constructiv".Si postul asta nu are tenta misogina. Parerea mea!

Anonymous said...

In cazul asta are...daca,de ex ar fi9 scris despre un alt tip chestiile astea...ar fi avut tenta de nesimtire...

Oricum tenta nu prea morala are...in fine...fiecare cu parerile si educatia lui...eu cel putin nu mi-as fi permis...tine de principii..