Personality Disorder Test Results
Paranoid |||||||||||||| 58%
Schizoid |||||||||||| 42%
Schizotypal |||||||||||||| 58%
Antisocial |||||||||||||||||| 78%
Borderline |||| 18%
Histrionic |||||||||||||||| 62%
Narcissistic |||||||||||||||| 62%
Avoidant |||||||||||||| 58%
Dependent |||| 18%
Obsessive-Compulsive |||||| 26%
Take Free Personality Disorder Test
personality tests by similarminds.com

Monday, June 18, 2007

anonim



Nu stiam ca pagina mea de 360 e blog :P.. O am de mult timp, e corecta- cu poze cu tot ce trebuie inclusiv colegi si prieteni. Initial postam acolo tot felul de citate care imi placeau in speranta ca asa multe fete blonde vor nutri sentimente profunde de dorinta sexuala vizavi de persoana mea. Sau mai probabil ma gandeam sa impart cu alte persoane lucruri care imi placeau. Concluzie: dupa luni in care postam relativ des (2-3 pe sapt) si nu primisem nici un feed-back de la nimeni.. ma trezesc cu un mesaj de la un tip necunoscut..Tipul ma critica pentru ca in al 100-miilea post adaugasem un citat despre masturbare care il gasisem pe net. Atat era..citez aproximativ "cum sa mergi la un medic si sa stii ca ala s-a masturbat" si dai si argumente fantasmagorice de te durea capul. Intru pe pagina lui si vad ca era un lache-gulerache care numai aberatii si intrebari retorice isi punea. L-am porcait scurt si la obiect, a mai incercat sa ma convinga sa ii raspund la niste intrebari din filozofice si l-am banat. Habar nu am cum ajunsese pe pagina mea. Adica eu stau scriu, aveam cateva mii de vizitari si pe pagina aia si in loc de macar un " sanatate!" m-am trezit cu un prost pe cap.

No comments: