Personality Disorder Test Results
Paranoid |||||||||||||| 58%
Schizoid |||||||||||| 42%
Schizotypal |||||||||||||| 58%
Antisocial |||||||||||||||||| 78%
Borderline |||| 18%
Histrionic |||||||||||||||| 62%
Narcissistic |||||||||||||||| 62%
Avoidant |||||||||||||| 58%
Dependent |||| 18%
Obsessive-Compulsive |||||| 26%
Take Free Personality Disorder Test
personality tests by similarminds.com

Wednesday, June 13, 2007

povesti reale si nemuritoare

 Stand  azi la BCU si uitandu-ma la diverse blonde mai mult sau mai putin cunoscute mi-am amintit de o chestie pe care mi-a povestit-o un unchi: Cica bunicul statea la poartasi a vazut nu stiu ce vecina, asta cand avea mosul vreo 70 ani.
 Si vecina tot baba era.. 
Bunicul, cu oarece amaraciune in glas, i-a zis ceva de genul: Uite vecino, ne stim de atatia ani si nu ai zis si tu odata-"hai Ioane sa iti dau si tie .."ceva"..." La care tanti i-a taiat-o destul de  scurt si la obiect: "Da' ai cerut? Ai zis ca vrei si eu am zis ca nu?? Pai daca nu ai cerut eu cum  sa iti dau" ..
 

7 comments:

Anonymous said...

ce rahat de spam :(!

Anonymous said...

Si de acum le vei cere acel ceva blondelor de la bcu ?

RainBlue said...

oricum cred ca se va gandi bine inainte sa ceara... citez " - am prietena care m-ar scurta de "coada" daca ar avea motive de gen :( "

radu said...

lămureşte-ne omule odată: acel ceva, că tot veni vorba de bcu, e o carte? sau e o camiseta personalizada?

Anonymous said...

@radu gonciar acel "ceva" il are de exemplu fata din varful piramidei din poza de pe blogul tau "regele moare pe mutuo fulcimur"- si nu e vorba de telefon.. Desigur..mai sunt si alte posesoare de treburi dar parca aia mi-a picat mai cu tronc, fie pt ca are o privire mai sagalnica, fie ca natura a inzestrat-o mai bine :)
@rainblu' nu se poate posta comentariu pe blogul tau?? Mai bine ai scoate moderarea, ca asa pierzi comentarii ;)(eu unul am incercat de 2 ori si nu a mers)

RainBlue said...

10x...n-am stiut ca nu merge...ma miram eu de ce nu ma baga nimeni in seama...ma conformez si te astept cu comentariile...

Anonymous said...

Foarte des mi se intampla k ce visez sa devina realitate a 2 zi prima data am crezut k e o simpla intamplare dar akum sunt sigura k nu e asa. Eram toata lumea afara parka era revelionu si ma gandesc eu ce pakat k nu avem mai multe artifici si parca dintr o data au aparut niste artifici frumoase tare dar kand a kazut una aproape de mine mi am dat seama k sunt stele mia fost putima teama dar mia disparut nu stiu kum oameni se impingeau kare sa prinda mai multe stele sa isi puna dorinte si deschid palma si mia kazt o stea eu am zis sa am multi bani si in spatele meu aud k toti vroiau numai bani averi si bogati eu atunci mam simtit orecum trista nu stiu de ce pt k si eu am vrut la fel . Brusc se lumineaza k ziua si pamantu incepu sa crepe sa se rupa in mii de bucati si din cer a inceput sa kada mortii dezbrakati doar la mijloc un cearceaf alb si eu strigam a venit sf lumi e sf lumi . Un vis atat d real k dimineata nu am mai putut sa ma ridic din pat . Sper sa nu se intample asa doamne ajuta